Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Klantenservice

Heb je vragen over een van onze producten of heb je een vraag over een lopende bestelling? Bij de klantenservice van BarcelonaChair.nl staan we te trappelen om jou van passende service te voorzien. Wij behandelen klanten zoals wij zelf ook behandeld willen worden. We nemen simpelweg geen genoegen met een ontevreden klant.

barcelona chair telefoon

Bel ons
+31 (0)20 261 34 32

barcelona chair email

Email ons
[email protected]

Top 5 gestelde vragen

1. Wat is het verschil tussen Barcelona Chairs?
Alle verschillen tussen de Bestbuy Barcelona Chair en de Premium Barcelona Chair kun je op deze pagina lezen.
2. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer je een bestelling plaats voor 21.00, zal het diezelfde dag verzonden worden, wanneer het product op voorraad is. Mocht je een bestelling in het weekend plaatsen, dan zal het product de eerstvolgende werkdag (maandag) naar jou verzonden worden. Je kunt jouw bestelling in de gaten houden door middel van de track-en-trace code die via mail naar jou wordt verstuurd. Heb je vragen wat betreft de verzending van jouw bestelling, dan vragen wij je vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice" via +31 (0)20 261 34 32 of [email protected]
3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer je wenst jouw product terug te sturen, dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt de klantenservice bereiken door te bellen naar +31 (0)20 261 34 32 of een mail te sturen naar [email protected] De klantenservice stuurt je een retour formulier. Om jouw product terug te sturen zal je het formulier in moeten vullen en deze stappen op te volgen:

  • Step 1: Vul het retoursformulier in en stuur deze naar [email protected]
  • Step 2: Print het retoursformulier uit en stuur deze met het product mee.
  • Step 3: Stuur de ontvangen track and trace code naar de klantenservice.
  • Step 4: Nadat we het product ontvangen hebben, checken wij het op eventuele beschadigingen. Wanneer er geen verdere beschadigingen gevonden worden, wordt jouw geld teruggestort binnen 14 dagen.
4. Kan ik achteraf betalen?
Dat kan! Er zijn bij Barcelonachair.nl twee mogelijkheden om achteraf te betalen. De eerste mogelijkheid is via onze Achteraf Betalen service. Met deze service hoeft u uw bestelling pas binnen 14 dagen na bezorging te betalen. De service kan alleen worden verleend voor bestellingen tot €2500.
Optie twee is betalen onder rembours, waarbij je na aflevering het openstaande bedrag gepast betaald aan de bezorgingsdienst. Deze optie is alleen beschikbaar voor inwoners van Nederland en België.
5. Wat betekent mijn orderstatus?
De mogelijke orderstatussen zijn:
  • - Pending: Hierbij is de order geplaatst maar wordt er nog gewacht op de betaling
  • - Processing: Verwerken van de order. De betaling is ontvangen en de order wordt nu verwerkt in ons magazijn.
  • - Complete: De order is verzonden.
barcelona chair klantenservice