Veelgestelde vragen: antwoorden van ons service team.





Barcelonachair bestellen   1. Bestelproces

1.1 Waar kan ik recensies van klanten van Barcelonachair.nl vinden?
Wanneer je nieuwsgierig bent naar hoe de ervaring van de aankoop was bij klanten die jou voor zijn geweest, kan je een kijkje nemen op onze trustpilot pagina. Daar kan je ook jouw eigen recensie plaatsen nadat je een aankoop hebt gedaan. Nog een manier om de meningen en recensies van klanten te bekijken is om naar onze facebook pagina te gaan.
1.2 Op welke tijden kan ik telefonisch contact opnemen?
Wanneer je enkele vragen hebt of een probleem ondervindt tijdens het bestellen vanuit de webshop of wanneer je aan het genieten bent van jouw ontvangen product(en), ben je meer dan welkom om onze klantenservice een belletje te geven. De klantenservice kan je bereiken op werkdagen van 9:00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 18:00 uur.
1.3 Hoe activeer ik mijn coupon code?
Ben je in bezit van een kortingscode van Barcelonachair.nl en wil je deze graag gebruiken? Dat kan! Op de laatste pagina van het bestelproces kan je aan de rechterkant van de pagina onder de betaaloverzicht de kortingscode invullen. Klik vervolgens op de knop "couponcode gebruiken" Het kortingspercentage wordt direct berekend en van het totale bedrag gehaald.
1.4 Kan ik ook een ander afleveradres opgeven?
Het kan natuurlijk zijn dat je een bestelling voor iemand anders besteld of dat je de bestelling liever op je werkadres ontvangt. Geen probleem, dit kan je aangeven bij de pagina 'bestelling afronden''. Daar zie je onderaan het factuuradres de optie: Verzenden naar het zelfde adres. Als je daar de optie uitvinkt kan je een ander adres als afleveradres opgeven.
1.5 Dien ik een account aan te maken voordat ik bestel?
Bij Barcelonachair.nl hoef je geen account aan te maken voordat je iets wilt bestellen. Na het plaatsen van de bestelling zal er voor jou automatisch een account worden aangemaakt met de gegevens die je hebt ingevuld bij de bestelling. Daarnaast ontvang je automatisch een email met jouw wachtwoord waarmee je op de webshop kan inloggen om op jouw account pagina te komen.
1.6 Mijn order staat op “processing”. Wat betekent dit?
De status "processing" houdt in dat de betaling is ontvangen en verwerkt wordt. Tevens zal bij de staat "processing" je order doorgestuurd worden naar het magazijn. De status van de order verandert zodra jouw bestelling verstuurd is en jij de tracking code hebt ontvangen.
1.7 Wat zijn de verschillende orderstatussen?
De mogelijke orderstatussen zijn:
  • - Pending: Hierbij is de order geplaatst maar wordt er nog gewacht op de betaling
  • - Processing: Verwerken van de order (zie 1.7)
  • - Complete: De order is verzonden.
1.8 Vanuit welke landen kan ik een bestelling plaatsen?
Bij Barcelonachair.nl kan je bestellingen plaatsen vanuit bijna elk land in de wereld. We leveren aan de meeste landen in de EU. Voor bestellingen binnen Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Italië, Spanje, Finland, Noorwegen, Denenmarken en Luxemburg zullen er geen extra kosten worden gerekend. Helaas verzenden wij niet naar Zwitserland in verband met problemen met de Zwitserse douane omtrent de replica goederen. Voor meer informatie over de extra kosten en meer, neem contact op met onze klantenservice via +31 (0)20 261 34 32 of mail ons: [email protected]
1.9 Zojuist heb ik besteld maar wil dit wijzigen. Hoe doe ik dit?
Wil je nog wat extra’s bestellen of wil je iets anders wijzigen? Maak je zich geen zorgen. Als de order nog niet verzonden is kan je de bestelling altijd wijzigen. Dit kun je doen door contact op te nemen met onze klantenservice die op hun beurt jouw wijzigingen doorvoeren. Contact opnemen met de klantenservice doe je door te bellen met +31 (0)20 261 34 32 of te mailen naar [email protected]
1.10 Kan ik mijn order ook annuleren?
Is je order geplaatst maar ben je toch van gedachte veranderd? Dan kan je de order bij ons - indien niet verzonden - gewoon annuleren. Dit kan je doen door contact op te nemen met de klantenservice via [email protected] of door te bellen naar +31 (0)20 261 34 32.


Barcelonachair producten   2. Producten

2.1 Wat zijn de afmetingen en specificaties van de producten?
Ben je benieuwd naar de afmetingen en verdere specificaties van het product die je op het oog hebt? Onder elk product op onze webshop kan je informatie vinden over afmetingen en specificaties die horen bij het betreffende product. Als je nog steeds vragen hebt kan je de klantenservice bereiken via +31 (0)20 261 34 32.
2.2 Zijn de foto’s van de producten zelf genomen?
Bij Barcelonachair.nl zijn we gesteld op het goed overbrengen van hoe onze producten daadwerkelijk ogen. Hierom maken wij al onze foto's zelf. Dit om ervoor te zorgen dat het product die jij op de foto ziet, hetzelfde product is die straks misschien wel in jouw huiskamer staat.


Barcelonachair betaling producten   3. Betaling

3.1 Welke betaalmethoden zijn allemaal beschikbaar?
Barcelonachair.nl biedt een gevarieerd aantal betaalmethodes, zodat er voor iedereen minstens een bekende betaalmethode bij zit. De beschikbare betaalmethode zijn:
  • - IDEAL
  • - Creditcard
  • - Achteraf Betalen
  • - PayPal
  • - MisterCash
  • - Direct E-banking
  • - GiroPay
  • - Cash on delivery
  • - Payment in advance

Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden op Barcelonachair.nl verwijzen wij je graag door naar de betaalmogelijkheden pagina.
3.2 Kan ik ook achteraf betalen?
Er zijn bij Barcelonachair.nl twee mogelijkheden om achteraf te betalen. De eerste mogelijkheid is via onze Achteraf Betalen service. Met deze service hoeft u uw bestelling pas binnen 14 dagen na bezorging te betalen. De service is alleen beschikbaar voor inwoners van Nederland en Duitsland en kan alleen worden verleend voor bestellingen tot €2500.
Optie twee is betalen onder rembours, waarbij je na aflevering het openstaande bedrag gepast betaald aan de bezorgingsdienst. Deze optie is alleen beschikbaar voor inwoners van Nederland en België. Meer informatie hierover is te vinden op de betaalmogelijkheden pagina.
3.3 Is mijn betaling veilig? Heb ik garanties?
Bij Barcelonachair.nl verloopt de betaling altijd veilig. We werken met een beveiligde betalingsprovider die alle betalingen voor ons beheert. Daarnaast gebruiken wij alleen betaalmethoden van gecertificeerde bedrijven.
Meer informatie hierover is te vinden op de betaalmogelijkheden pagina.


barcelonachair producten verzending   4. Verzenden

4.1 Wat is de levertijd van de producten?
Wanneer je een bestelling plaats voor 21.00, zal het diezelfde dag verzonden worden, wanneer het product op voorraad is. Mocht je een bestelling in het weekend plaatsen, dan zal het product de eerstvolgende werkdag (maandag) naar jou verzonden worden. Je kunt jouw bestelling in de gaten houden door middel van de track-en-trace code die via mail naar jou wordt verstuurd. Heb je vragen wat betreft de verzending van jouw bestelling, dan vragen wij je vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice" via +31 (0)20 261 34 32 of [email protected]
4.2 Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Bij Barcelonachair.nl rekenen we geen verzendkosten.


barcelonachair retourneren   5. Retourneren

5.1 Mijn product is beschadigd, wat nu?
Al onze producten worden altijd behandeld en bezorgd met zorg. Helaas, zijn er momenten waar het product tijdens de reis toch beschadigd. Wanneer je een beschadigde product toegestuurd krijgt, verzoeken wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice door te bellen naar +31 (0)20 261 34 32 of een mail te sturen naar [email protected] Wanneer je besluit te mailen, zorg ervoor dat je een aantal foto’s meestuurt van het beschadigde product zodat wij de ernst van de beschadiging kunnen bepalen. Nagenoeg alle keren nemen wij het beschadigde product terug en sturen wij jou een nieuw exemplaar.
5.2 Hoe kan ik een product retourneren?
Wanneer je wenst jouw product terug te sturen, dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt de klantenservice bereiken door te bellen naar +31 (0)20 261 34 32 of een mail te sturen naar [email protected] De klantenservice stuurt je een retour formulier. Om jouw product terug te sturen zal je het formulier in moeten vullen en deze stappen op te volgen:

  • Step 1: Vul het retoursformulier in en stuur deze naar [email protected]
  • Step 2: Print het retoursformulier uit en stuur deze met het product mee.
  • Step 3: Stuur de ontvangen track and trace code naar de klantenservice.
  • Step 4: Nadat we het product ontvangen hebben, checken wij het op eventuele beschadigingen. Wanneer er geen verdere beschadigingen gevonden worden, wordt jouw geld teruggestort binnen 14 dagen.