Verzenden & retourneren, hoe werkt het?

barcelonachair verzenden DHL   Verzenden

1.1 Wanneer wordt mijn order verzonden?
Wanneer je een order hebt geplaatst voor 21.00, zal het diezelfde dag verzonden worden, wanneer het product op voorraad is. Mocht je een order in het weekend plaatsen, dan zal het product de eerstvolgende werkdag (maandag) naar jou verzonden worden. Je kunt jouw order in de gaten houden door middel van de Track and Trace code die via mail naar jou verstuurd is.

Heb je vragen wat betreft de verzending van jouw order, dan vragen wij jou vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice via +31 (0)20 261 34 32 of [email protected] Voor meer informatie wat betreft levertijd, verwijzen we je door naar de FAQ pagina.
1.2 Kan ik mijn order naar een ander adres laten opsturen?
Mocht je een product willen bestellen voor iemand anders, of gewoon een product op een ander adres laten opsturen dan de jouwe. Dat is geen probleem. Tijdens de betaling kan je het adres specificeren voor verzending. Door het deselecteren van het blokje “stuur naar hetzelfde adres” kan je een ander adres opgeven voor verzending.
1.3 Hoe kan ik de status van mijn order volgen?
Ben je nieuwsgierig naar waar je order zich bevindt in het levering proces? Check de Track and Trace code die naar jou gemaild is. Mocht je jouw Track and Trace code verliezen, geen paniek. De informatie waar je naar zoekt is te vinden in je klantaccount. Door in te loggen met je email-adres en het wachtwoord dat jij toegestuurd kreeg via mail, kun u alsnog jouw Track and Trace code terugvinden.
1.4 Ik ben niet thuis op de tijd van levering, wat moet ik doen?
Het is altijd mogelijk dat je niet thuis bent op de tijd van levering. In dit geval zal de bezorgservice een bericht achterlaten dat je niet aanwezig was en dat zij het de volgende dag opnieuw proberen te leveren. Mocht je deze tweede afleveringspoging opnieuw niet aanwezig zijn, zal er weer een bericht achtergelaten worden om je te informeren de bestelling op te kunnen halen bij het dichtstbijzijnde sorteercentrum van het bezorgbedrijf.
1.5 Kan ik een specifieke bezorgdatum kiezen?
Wens je jouw order toegestuurd te krijgen op een datum die je zelf gekozen hebt? Dat is uiteraard mogelijk! Neem contact op met onze klantenservice en informeer hen over de bestelling die jij geplaatst hebt en de datum waarop je wenst jouw bestelling te ontvangen. Neem contact op met de klantenservice door te bellen naar +31 (0)20 261 34 32 of stuur een mail naar [email protected]

barcelonachair retourneren   Retourneren

2.1 Kan ik mijn product retourneren?
Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat je jouw aankoop niet vindt passen tussen uw interieur of dat het product niet aan jouw verwachting voldoet. Bij barcelonachair.nl kan je altijd jouw product retourneren binnen 14 dagen na aankoop. De kosten voor het terugzenden van het product zijn voor jou. Het product dient teruggezonden te worden in dezelfde staat en verpakking van ontvangst.

Dus zorg ervoor dat je de verpakkingsmaterialen zorgvuldig bewaart wanneer je twijfels hebt over jouw aankoop. Wanneer wij het product weer terug krijgen, checken wij het op eventuele beschadigingen. Wanneer het product in goede conditie teruggezonden is, zal het gehele aankoopbedrag teruggestort worden, welke je meestal binnen 14 dagen kunt verwachten.
2.2 Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?
Al onze producten worden altijd met zorg behandeld en verzonden. Spijtig genoeg, zijn er momenten waar het product tijdens de reis toch beschadigd wordt. Wanneer je een beschadigde product toegestuurd krijgt, verzoeken wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice door te bellen naar +31 (0)20 261 34 32 of een mail te sturen naar [email protected]

Wanneer je besluit te mailen, zorg ervoor dat je een aantal foto’s meestuurt van het beschadigde product zodat wij de ernst van de beschadiging kunnen bepalen. Nagenoeg alle keren nemen wij het beschadigde product terug en sturen wij je een nieuw exemplaar.
2.3 Hoe weet ik of mijn retour bestelling goed is ontvangen?
Als je jouw order terug gestuurd hebt raden wij je aan de Track and Trace code goed te bewaren. Daarmee kan je de bezorgingsstatus van de retour in de gaten houden. Zodra deze op ontvangen staat kan je ervan uit gaan dat je binnen 14 dagen je geld teruggestort zal krijgen. Barcelonachair.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij de bank of jouw creditcard maatschappij.
2.4 Hoe kan ik een product retourneren?
Wanneer je je product terug wilt sturen, dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt de klantenservice bereiken door te bellen naar +31 (0)20 261 34 32 of een mail te sturen naar [email protected] De klantenservice stuurt je een retourformulier. Om jouw product terug te sturen zal je deze stappen moeten volgen:

  • Stap 1: Vul het retourformulier in en stuur deze naar [email protected]
  • Stap 2: Print het retourformulier uit en stuur deze met het product mee.
  • Stap 3: Stuur uw ontvangen Track and Trace code naar de klantenservice.
  • Stap 4: Nadat we het product ontvangen hebben, checken wij het op eventuele beschadigingen. Wanneer er geen verdere beschadigingen gevonden worden, wordt je geld binnen 14 dagen teruggestort.
2.5 Kan ik mijn order ook annuleren?
Is jouw order geplaatst maar ben je toch van gedachte veranderd? Dan kan je de order bij ons - indien niet verzonden - gewoon annuleren. Dit kan je doen door contact op te nemen met de klantenservice via [email protected] of door te bellen naar +31 (0)20 261 34 32.

Het bestelproces


Bestelling plaatsen

Plaats je bestelling
en vul jouw persoonlijke
informatie in.

Bestelling wordt
klaargezet

Jouw bestelling wordt
in het magazijn
klaargezet.

Bezorging

De bestelling wordt
verzonden naar
het afleveradres.

Track and Trace

Kijk in uw inbox
voor een Track and Trace
code.

Aan de deur

Zo snel mogelijk
wordt jouw bestelling
bij jou thuis geleverd.

Uw mening telt

Niet geheel tevreden?
Bel even naar
onze klantenservice.